Posted in PERSONAL, RANDOM

Salam Maal Hijrah

Pejam celik pejam celik, dah masuk tahun baru. Tak terasa langsung masa yang berlalu. Memang betullah, kalau kita tak peka, masa tu macam air yang berlalu je. Kalau tak, takkan lah Allah turunkan Surah Al-Asr tu;

Demi masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka itu berpesan-pesan dengan kebenaran, dan berpesan-pesan dengan sabar.

Apa pun, kisah yang lepas usahlah dikenang. Kalau dikenang merana badan..hehehe :p. Jadi sempena tahun baru, bulan baru ni, mari kita bukak buku baru. Semoga tahun yang akan datang ni lebih bermanfaat, lebih di berkati untuk kita semua, aminn. Semoga rezeki bertambah, dan Allah tunjukkan jalan keluar pada kita untuk menjadi hambaNya yang lebih baik.

Bagi saya, banyak impiannya tahun ni. Mintak-mintak tercapai. Takpe, kita pelan-pelan kayuh. hehehe šŸ˜‰

————————————////
@iejask
Shaklee ID 887121
ijask@hotmail.com

Advertisements

Author:

A Doctor by profession, a blessed mother of 3, a wife, daughter and sister. I'm also your preferred Shaklee Independent Distributor (ID 887121). Apart from treating patients using medicines, I believe in giving our body the best nutrition via food and supplements to maintain health and improve our quality of life. Feel free to whatsapp me at 016-6658245 for consultation.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s