Posted in FAMILY, PERSONAL

Cerita rumah tepi sawah lagi :)

Semalam pegi tengok rumah. hehe rumah kami dah bertiang dan bakal berbumbung tak lama lagi.

20130613-195438.jpg

Dengan tiang porch yg senget πŸ˜‰

20130613-195523.jpg

Dan malam tadi pak busu aka kontraktor kami datang berbincang tentang tingkap. Bestnya buat rumah sendiri bila boleh modified details ikut kesesuaian kita. Macam tingkap rumah saya, walaupun dalam pelan nampak cantik, bila nak buat, rasa kurang sesuai sebab mengganggu kedudukan katil dan perabot. Jadi ejas dulu. Tapi itu pun sbb pakcik saya yang bgtau. Kalau ikut kitorang, ikut je lah pelan tu sebijik sebotol. hehehe

Lepas tu cerita pasal lampu dan kipas pulak. Banyak sebenarnya benda nak kena fikir. Tapi takpe, kita buat step by step. Yang penting boleh diskusi dan ejas ikut bajet kita πŸ™‚

Alhamdulillah. Syoknya rasa. Tak sabar nak tunggu rumah siap, boleh jadi host selalu πŸ™‚

20130613-202351.jpg

Advertisements

Author:

A Doctor by profession, a blessed mother of 3, a wife, daughter and sister. I'm also your preferred Shaklee Independent Distributor (ID 887121). Apart from treating patients using medicines, I believe in giving our body the best nutrition via food and supplements to maintain health and improve our quality of life. Feel free to whatsapp me at 016-6658245 for consultation.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s