RAHSIA AWET MUDA

Assalamualaikum..
Salam Selasa yang indah. Walaupun pagi tadi rasa sedikit mandom, terus berubah mood.

Hari ni ada dua orang patient tanya saya;

Umur berapa?

Dan saya balas; rasa-rasanya?

25, 26 kot…

ahahaha sila meluat sekarang :p

Tak sia-sia konsisten Vivix setiap malam. Hehehe. Sebenarnya, in terms of skin care, saya ni bukanlah jenis yang rajin membelek muka, tilik jerawat, bermekap bagai. Bersolek bagi saya adalah pakai krim muka/ bedak dan lipstick/ lip balm. Lipbalm lebih bagus sebab boleh apply tanpa tengok cermin. Hahaha. Dan tudung pun, saya tak minat dengan shawl semua sebab leceh nak belek muka pakai belit-belit. Bawal atau tudung awning. Kalau tak yah gosok lagi bagus :p.

Cumanya bila start ambil supplement, badan rasa sihat and kulit secara tak langsung lebih glowing. Kuku kaki saya yang dulunya ada kesan hitam sebab terlanggar durian masa kecik (ye, langgar durian – don’t let me go into that), terus jadi normal kemerah-merahan selepas beberapa bulan ambil supplement.

Masa tu, saya ambil VITALEA, VITA C, B COMPLEX, ALFALFA dan ZINC. Semua untuk pantang dan menyusukan. Bila dah jatuh cinta dengan Shaklee, barulah saya cuba yang lain-lain; Collagen Powder, ViVix, Carotomax, Vita E.

CUMA yang saya konsisten ambil setiap hari sekarang ni;PAGI
VITALEA
VITA C

MALAM
ALFALFA
OSTEMATRIX
VIVIX
OMEGA (kadang-kadang)

Dan untuk application luar, saya ambil NUTRIWHITE range;

NUTRIWHITE CLEANSER
WHITENING ESSENCE
NIGHT CREAM

Which works excellently!! My jeragat and blackheads almost gone dah. Tanpa facial (I hate facial – sakit!!) pun ok dah. Kulit dah tak berminyak, I used to have T-zone yg cepat peluh n berminyak. Now, dah kurang sangat2.

Saya suka, Saya suka!!

So, kalau berminat dengan any produk Shaklee, do contact me. Saya dah cuba dan rasa perbezaannya. Anda? Dan yang paling best produk Shaklee ni, makan sebab A, tapi dapat side effect B yang best. Macam ada kawan yang makan Alfalfa; makan nak kurus, tapi masalah resdung dan eczema pun berkurangan sangat-sangat. Alhamdulillah.

Jadi contact saya!
Konsultasi percuma.
Nak jadi ahli, nak bisnes, let me know, I’ll guide you. In sha Allah

Ieja Ibrahim
016-6658245

Leave a Reply

