SHAKLEE DI INDONESIA

Assalamualaikum

Kebelakangan ini bila tengok stats, ada banyak juga visitor atau pelawat dari Indonesia melawat blog saya yang tak seberapa ni.

Terharu gue bila tengok. Adakah itu petanda saya harus meluaskan jajahan menaja SID dari Indonesia? Hmm itu perlu dipertimbangkan, in sha Allah.

Tak salah kan membantu orang untuk lebih sihat?

20140319-121640.jpg

Buat visitor saya dari Indonesia, dan Malaysia, atau dari mana pun lah, terima kasih kerana sudi membaca, semoga anda mendapat manfaat dari info yang saya paparkan. Dan teruskan membaca!!

Sekiranya berminat dengan produk Shaklee, atau ingin tahu lebih lanjut tentang Shaklee dan bisnes Shaklee, jangan malu, jangan segan untuk hubungi saya.

emel: ijask@hotmail.com
facebook: http://www.facebook.com/AdDinaShop

sms/wa: 016-6658245

Ini duta Shaklee di Indonesia: Anang dan Ashanti

20140319-122225.jpg

Leave a Reply

