Posted in Adam Iskandar, FAMILY, PERSONAL

HARI POTENSI TABIKA KEMAS MELAKA TENGAH

Assalamualaikum..
Haishh berapa kali percubaan nak post entry ni tak berjaya. Last2 terdelete terus content. Sabo je lah..

Anyways.. ni cerita hari Sabtu 13/9/14.
Adam’s first ever competition. Pertandingan g
Ada 2 kategori, lelaki baca Al-Fatihah dan As-Syams (1-10) dengan terjemahan. Yang perempuan baca Ad-Dhuha.

image

Ni salah sorang peserta perempuan.
Ada pertandingan bercerita, nasyid, menari, macam-macam lah. Tapi budak dua orang tu dah resah dan meragam, jadi bawak lari diorang gi solat asar + berlari kat playground masjid. Datang balik ambil hadiah..

image

Tempat kedua.. Alhamdulillah. Sebenarnya dia tak berapa lancar makna surah As-Syams tu, siap angkat kening mintak klu dari teacher kat bawah. Hihihi..apapun, Alhamdulillah, semoga tercapai cita-cita nak dia jadi Haffiz. Aminn.

Next, papa kata, hafal surah Ad-Dhuha boleh claim hadiah ultraman. Hehehe tambah koleksi ‘keluarga ultra’ katanya. Semoga dimudahkan. So far dah hafal 4 ayat in 2 days. Semangat suruh papa bukak Ad-Dhuha dalam kereta sebab nak hadiah..hehehe 🙂

Sekian cerita hari Adam. Pasni cerita s2utours ibu pulak. 😉

Advertisements

Author:

A Doctor by profession, a blessed mother of 3, a wife, daughter and sister. I'm also your preferred Shaklee Independent Distributor (ID 887121). Apart from treating patients using medicines, I believe in giving our body the best nutrition via food and supplements to maintain health and improve our quality of life. Feel free to whatsapp me at 016-6658245 for consultation.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s