Posted in B Complex, ESP, Omega Guard, OsteMatrix, Peppermint Ginger, Performance Drink, PERSONAL, PREGNANCY, Vita C, Vitalea

MY SHAKLEE BABY..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, kalau takde aral melintang, dengan izin Allah esok bakal lahir anak ke-3 kami. Scan nampak boy, tapi tak kisahlah, boy ke girl, kami redha. Asalkan dia sihat, alhamdulillah.

Baby ni, memang betul-betul baby Shaklee. Sebab saya memang ambil supplement Shaklee je. Tak ambil langsung supplement dari hospital. Dari awal kehamilan saya konsisten dengan VITALEA, VITA C, B COMPLEX dan OSTEMATRIX.

Masuk bulan kedua, ketiga, tatkala kemabukan melanda yang tak terubat dengan maxolon (pil tahan muntah/mabuk), saya jatuh cinta dengan PEPPERMINT GINGER PLUS.

image

Walaupun peppermint ni tak lah menghilangkan loya secara total, sekurang-kurangnya saya tak perlu lari ke tandas nak buang isi perut! Kalau setakat mual sikit-sikit tu biasalah… Nama pun mengandung. Kang tak rasa pulak nikmat mengandungkan?? Yang penting boleh makan minum. Syukur Alhamdulillah.

Supplement lain macam omegaguard, ESP, Performance Drink, saya ambil ikut keadaan. Kalau rajin makan, kalau malas tak makan. Heheh.

Jadi kalau berminat, bolehlah contact saya. Manalah tau sesuai untuk anda, terasa lebih sihat waktu hamil. Dapatlah enjoy saat-saat hamil, tak lah serik nak mengandung lagi, kan?

Apa pun, ampun maaf saya pinta dari rakan-rakan bloggers yang sudi jengah blog saya yang tak seberapa ni. Kalau ada tersalah silap terkasar bahasa, atau ada artikel saya yang mengguris hati, harap dimaafkan. Doakan kami selamat di operasi esok. In sha Allah.

Dr Ieja

Author:

A Doctor by profession, a blessed mother of 3, a wife, daughter and sister. I'm also your preferred Shaklee Independent Distributor (ID 887121). Apart from treating patients using medicines, I believe in giving our body the best nutrition via food and supplements to maintain health and improve our quality of life. Feel free to whatsapp me at 016-6658245 for consultation.

Leave a Reply

