Posted in Nutriwhite, SKIN CARE, TESTIMONI

MY SKINCARE

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum.

Hari ni nak share sikit tentang produk yang saya guna untuk kulit muka. Nak buat cuci muka semua tu. Tak banyak pun produk yang saya guna, sebab memang tak berapa nak rajin nak menepek-nepek kat muka. Make up pun tak reti nak pakai. Paling-paling pakai compact powder, dengan lipstik. Biasanya, bedak biasa je, dengan lipbalm :p.

Tapi, pencuci muka dan krim muka tu saya pakai lahh. Sebelum ni, saya pakai produk biasa je lah. Selalunya beli Garnier. Kadang beli yang whitening. Biasanya saya beli yang Aqua (kaler hijau tu) sebab rasa dia lebih lembut daripada yang lain. Pernahlah try nanowhite, safi balqis (ni buat kulit rasa tegang pastu mengelupas). Pencuci muka pertama saya brand hazeline snow. Ada lagi ke? Macam dah tak jumpa dah kat kedai. Hehehhe.

Sebenarnya saya bersyukur sebab walaupun saya tak rajin sangat nak jaga kulit muka, tapi, kulit muka saya kurang bermasalah. Cuma minyak kat zone T, dan kering bawah dagu. Kusam sket sebab tak terbela, tapi jerawat semua tu jarang nak ada. Dan jeragat kat hidung.

Tergerak nak cuba Nutriwhite Cleanser.
Guna sekali, teruss jatuh cinta!! Sebab lepas cuci rasa kulit licin. Masuk hari ke-4, jeragat kat hidung da tak nampak sangat. Memang bestlah! Lepas tu saya tambah whitening essence dan night cream. Tapi night cream selalu terlupa pakai. Hahah.

Yang pastinya.. kulit saya yang berminyak tu dah kurang sangat-sangat!!! Sekarang ni lagi malas nak tepek bedak. Sebab kulit dah moist dah. Best betul!! Cik abang pun puji kulit muka lembut licin..hihihi suka!!!

image

Yang pastinya, bukan saya sorang je kata tau! Ramai lagi yang setuju. Ada yang lagi suka Nutriwhite berbanding SKtu yang jauhh lagi mahal…

Haaa.. cemaner tu???

image

Bestkannn.. lagi-lagi bila ada yang puji.. kembang setaman sampai koyak kain..eh? Hahahha..

Jom sape nak cuba, boleh cari saya 🙂

Ieja
016-6658245

Author:

A Doctor by profession, a blessed mother of 3, a wife, daughter and sister. I'm also your preferred Shaklee Independent Distributor (ID 887121). Apart from treating patients using medicines, I believe in giving our body the best nutrition via food and supplements to maintain health and improve our quality of life. Feel free to whatsapp me at 016-6658245 for consultation.

2 thoughts on “MY SKINCARE

Leave a Reply

