Posted in Alfalfa

TESTIMONI ALFALFA

Bismillahirrahmanirrahim..

Hari ni nak belanja testimoni ALFALFA COMPLEX SHAKLEE.

5 SEBAB KENAPA IBU-IBU JATUH CINTA DENGAN ALFALFA.

1. MILKBOOSTER.

Alfalfa memang bersifat galactagogue (merangsang susu), jadi tak hairanlah ramai ibu yang memilih alfalfa sebagai milkbooster utama mereka. (Termasuk saya juga.. heheh)

image

2. KURANGKAN KEPUTIHAN

Masalah perempuan juga nih. Keputihan. Kadangkala sehingga menyebabkan kegatalan dan jangkitan pada faraj.

image

3. MELAWASKAN

Sembelit memang menjadi satu masalah terutama bagi ibu-ibu dalam pantang. Lantaran sifat alfalfa yang kaya serat, ia sangat membantu melawaskan pembuangan air besar.

image

4. ANTI-HISTAMINE, ANTI-RADANG.

Membantu mengurangkan simptom resdung, dan allergi. Jadi takda lah dok bersin pagi-pagi. Kalau nak makan seafood – udang, kerang, sotong pun dah tak perlu risau sangat.
Bonus point – tak mengantuk macam antihistamine biasa. Jadi boleh lah bekerja macam biasa walaupun selsema/hidung berair.

image

5. JAMU MODEN

Ni sebenarnya ramai yang tak sengaja dapat manfaat ‘jamu’ dari alfalfa. Rata-rata yang mengambil alfalfa untuk masalah lain, seperti masalah penyusuan, mengurangkan berat dan keputihan. Tapi alhamdulillah dapat manfaat lain juga.

Sebab tu ramai ibu-ibu yang JATUH CHENTA dengan ALFALFA.

Kegemaran ramai nih.

Rugi kalau anda tak cuba!

Ieja – 016-6658245

Advertisements

Author:

A Doctor by profession, a blessed mother of 3, a wife, daughter and sister. I'm also your preferred Shaklee Independent Distributor (ID 887121). Apart from treating patients using medicines, I believe in giving our body the best nutrition via food and supplements to maintain health and improve our quality of life. Feel free to whatsapp me at 016-6658245 for consultation.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s