Posted in Omega Guard, TESTIMONI

TESTIMONI – OMEGAGUARD

image

Assalamualaikum..

Belanja testimoni hari ni.

Omegaguard si minyak ikan ultratulen dengan 3 kali penyulingan.

Awatlah dok kecoh 3 kali suling tu?? Tisp-tiap kali cerita pasal omegaguard mesti nak highlight 3 kali penyulingan tu!

Mestilah kan, sebab company lain habis baik pun suling 2 kali je. Shaklee buat TIGA KALI!!! Insha Allah logam berat macam merkuri yang banyak dalam ikan laut dalam macam salmon tu, tertapis keluar. Jadi lebih selamat untuk pengambilan kita seharian.

Omega 3 ni memang terbukti boleh mengawal tekanan darah di paras normal. Ia juga bersifat anti-radang (anti inflammatory), haa sebab tu parut jerawat pun hilang dia sapu sekali.

Best kan.. makan untuk lain, side effect dapat lain. Memang mantoppp.

Anyways, siapa yang nak tahu dan nak rasa penangan omegaguard ni, jemput WA saya : 016-6658245.

WA/ SMS tau. Call saya tak layan sebab saya pun kerja, bila sembang kat tepon takut terjejas kerja saya. Lagipun anak kecik-kecik susah nak bercakap dengan tenang. Kalau nak call gak, lepas waktu pejabat ye!

Ieja Ibrahim

Advertisements

Author:

A Doctor by profession, a blessed mother of 3, a wife, daughter and sister. I'm also your preferred Shaklee Independent Distributor (ID 887121). Apart from treating patients using medicines, I believe in giving our body the best nutrition via food and supplements to maintain health and improve our quality of life. Feel free to whatsapp me at 016-6658245 for consultation.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s