Posted in TESTIMONI, Vitalea

VITALEA TAMBAH TENAGA

image

Bismillahirrahmanirrahim..

Bulan-bulan puasa ni mesti ramai yang rasa letih dari biasa, kan?

Ye lah, tak kisah ibu ke ayah ke, pelajar atau pekerja, surirumah atau pekerja pejabat, memang terasa letihnya.

Almaklum, dah bangun awal untuk sahur, solat subuh, sambung tugas harian, urus anak,  solat terawih, kadang-kadang rasa tak terkejar dek badan.

Makan pulak, walaupun banyak, kadangkala tak cukup nutrisi yang diperlukan. Minum air manis lebih, kurang sayur dan buah-buahan, kurang air manis.

Faktor kurang nutrisi ni memang boleh sebabkan keletihan. Sebab tu saya suka cadangkan VITALEA untuk mereka yang cepat letih. Sebab VITALEA ada 28 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh kita.

Bila keperluan nutrisi mencukupi, in sha Allah badan akan rasa lebih segar, tenaga bertambah, penyakit pun susah nak dekat. Barulah senang kita nak beribadat, betul tak?

Murah je pun. Tak sampai pun RM2 sehari.

Meh PM/WA 016-6658245.

Saya sudi bantu anda.

#pengedarshakleemelaka #vitalea #ad_dinashop

Ieja Ibrahim

Advertisements

Author:

A Doctor by profession, a blessed mother of 3, a wife, daughter and sister. I'm also your preferred Shaklee Independent Distributor (ID 887121). Apart from treating patients using medicines, I believe in giving our body the best nutrition via food and supplements to maintain health and improve our quality of life. Feel free to whatsapp me at 016-6658245 for consultation.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s