Posted in PRODUCTS

VITAMIN SENDI

Pejam celik pejam celik, tak sampai seminggu lagi nak Ramadhan.
Dapat tak bayangkan nikmatnya mak ayah kita dapat solat terawih. Tak kisah lah kat rumah ke kat masjid, tapi dah tak de komplen dah susah nak rukuk/sujud. 
Best kan? 
Jadi, apakata di hari baik, bulan baik ni, kita sedekah sikit vitamin kat mak ayah kita. 
Mudah-mudahan dapatlah diorang solat dengan lebih baik.  Untung-untung kita pun dapat pahala sama. In sha Allah šŸ˜Š šŸ˜Š 
Kalau nak, PM segera tau! Gaji nak masuk, Ramadhan pun dah dekat. Nanti saya poskan cepat-cepat.  
WA  SINI
Cepat, tau! Lambat, melepas nanti.

Advertisements

Author:

A Doctor by profession, a blessed mother of 3, a wife, daughter and sister. I'm also your preferred Shaklee Independent Distributor (ID 887121). Apart from treating patients using medicines, I believe in giving our body the best nutrition via food and supplements to maintain health and improve our quality of life. Feel free to whatsapp me at 016-6658245 for consultation.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s